Feliz Año Nuevo!!

Hej alla underbara sötnosar därute!
Kl är bara 17 här men i Sverige är kl 21 så vill skriva lite innan kl slår 00.00 hemma i Sverige! >3<

2012 har varit den mest händelsefulla året i mitt liv än så länge, har upplevt mycket sorg, ilska, glädje och lycka.
Så mycket har hänt i mitt liv under detta år att det är sjukt, måste säga att jag är helt utmattad.
Jag har varit extremt korkad också under detta år, jag måste lära mig att visa mina känslor men inte på det sätt jag kanske gör nu. Det är mycket jag vill förändra på nu i detta nya år med mig själv.
 
Något som hänt detta år dock som jag alltid kommer värdesätta och titta tillbaka på med ett leende på läpparna är att som ni nog redan förstått blivit kär, och kär på riktigt!!
Har aldrig haft en sådan underbar känsla i kroppen som när jag var med honom.
Jag hoppas jag kommer få känna av den känslan igen nångång <3

Men snart är det ett nytt år, 2013 och jag hoppas detta år blir lite lungnare med massa glädje och lycka till alla jag håller kär. Hoppas verkligen all detta stress lägger sig snart.
 
Jag undrar hur jag kommer vara nästa år, jag är aldrig samma tjej som jag var för ett år sen. Jag har en traditon att skriva ett brev till mitt framtida jag varje år som bara får läsas exakt ett år senare och jag måste säga att jag alltid blir lika chockad över hur mycket jag förändras. Speciellt på saker jag tycker och tänker. Helt sjukt!
Jag vet aldrig om det är till det bättre eller det sämre men jag är medveten om mina förändringar alla fall. ^^
 
Vill även säga Gott Nytt år till alla mina underbara vänner i Sverige och jag hoppas ni kommer ha en helt awesome nyårsfirande inatt, stor kram till alla er!!! Saknar er så himmla mycket!! Men jag är snart hemma igen!
Missförstå mig inte, jag älskar Chile och min familj men något jag lagt märke till är att jag aldrig skulle kunna bo här. "Home is where my heart is and my heart is not here..." Vilket egentligen tynger mig mycket för jag vet hur mycket mina föräldrar vill att vi ska vilja flytta tillbaka. Men jag kan tyvärr inte ändra på hur mitt hjärta känner. Jag kommer stanna i Sverige vad som än händer. Jag är en född Chilenare som bor och är uppvuxen i Sverige med en chilensk kultur hemma och och svensk kultur utanför hemmet och jag trivs med det. <3

Glädje och Lycka till alla er!!! <3 <3 <3
 
Feliz Ano Nuevo Desde Chile!!!
 
 
 
English sub:
 
One more year, that has gone, 
one more year, how many have past. 
one more year, who cares, 
how many have past now. 

One more year, that has gone 
one more year, that you have lived. 
One more year, who cares, 
if you have enjoyed then you have also suffered, 
if you have cryed then you have also laughed, 
one more year, who cares, 
how many have past now. 

There are fifteen, twenty, thirty,
forty, fifty, sixty ...
No matter the years you have,
It is the time that does not stop. 


There are fifteen, twenty, thirty,
forty, fifty, sixty ... 

one more year, who cares, 
how many have past now. 


One more year, that has gone, 
one more year, how many have past. 
one more year, who cares, 
how many have past now. 

One more year, that has gone 
one more year, that you have lived. 
One more year, who cares, 
if you have enjoyed then you have also suffered, 
if you have cryed then you have also laughed, 
one more year, who cares, 
how many have past now.

There are fifteen, twenty, thirty,
forty, fifty, sixty ... 

one more year, who cares

how many have past now
one more year, who cares, 
how many have past now. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0