Uppcon 2 veckor sen

Okey, Uppcon var för 2 veckor sen (snart 3), jag har varigt dålig med att visa upp mina foton därifrån sorry ^^;

Jag sålde på Artist Allay i år och tjänade väldigt bra facktiskt! Det var jätte roligt.
Nästa konvent blir Närcon där man också ska sälja på Artist Allay!

Några Foton från Uppcon!

Här ser ni min plats i Artist Allay <3




Allt handgjort av mig!






Pokemon Gym Nålar ;D


JAG!!!!


Random Bilder Från UPPCON!
















































(Artist Allay fick flytta ner en våning sista dagen)






Det var allt! <3
Anonym
2011-06-25 @ 18:15:46

vad har du för mobil??

Catalina
2011-06-27 @ 08:16:01
URL: http://kamiflor.blogg.se/

Tyvärr ger jag inte ut min Mobil nr^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0