Animeckacon

Hej jag kom tillbaka från Animekacon (som var i Stockholm) för 2 dagar sen man har inte orkat skriva förens nu.
Så nu ska jag berätta vad som hänt och så.

När jag och mina kompisar kom fram till Stockholms Central så såg vi ett jätte stort pepparkakas hus.

Det coolaste var att det var gjort av äkta pepparkaka!



Här är vi på Konventet, jag fick ett bord för mig själv och min Sandra, Annete och Tone delade på ett.



Alla mina Charms som jag gjort och sålde på konventet.



Vocaloid Charmsen som blev klara, de sålde väldigt bra, jag hade ett par som inte var klara men som jag jobbade med på plats, vilket var vldigt jul för då fick folk se hur jag arbetar och att allt är 100% handgjort.



Miku

Len och Rin

Gakupo (han var svårast att göra, så mycket pill o detaljer)

Kaito, honom gjorde jag på plats och många ville ha honom, men tyvärr fanns det bara en.

Teto, också gjord på plats.



Oj bara två Vocaloid kvar!



Julkort med serien jag fick min första publicering på.
Sålde tyvärr inte ett ända.


Sandra, Annete och Tones bord.



Konvent folk och kunder <3













Så det var allt, jag hade det trevligt men jag tror inte jag ska gå på fler små konvent.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0