Pyssel

Idag var sista inlämningsdagen på vårt examinationsarbete och på nåt jävla vänster hann jag lämna in den i tid!
Jag lyckas alltid på nåt jävla vänster ^__^', men på grund av det har jag firat med att pyssla till min Cosplay inför Närcon nu i sommar! Yay! Ni anar inte hur hur länge sen det var jag var kreativ. Jag mår som bäst när jag skapar och så är det bara.
 
Vem är det jag ska Cosplaya då?
Jo, det är Marceline från den grymma tecknade serien Adventure Time!
 
 
Alla kläder har jag köpt, mest pågrund av att jag inte kan sy och det faktum att jag inte äger en symaskin xD
Har köpt allt som behövs!
 
Bitmärken
 
Vampyrtänder
 
Och självklart kläderna och röda linser! Det ända som fattas är grå ansiktsfärg att måla kroppen med. >w<
 
Så vad har jag då pysslat med idag om jag köpt allt? Jo hennes Bas!
 
 
Work in process!
 
 
 
 
 
 
Och med det fick det räcka för idag xD

Så här ser det ut hittills alla fall ^^
 
 
 
 
Det var då det jag har pysslat med idag.
Sen kollade jag om jag skulle bli en bra Marshall Lee också!
 
 
 
 
Haha, vad tycker ni? xD
 
Ja men det var allt, hoppas ni har en fortsatt trevlig kväll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0