Life is Good

Hej allihoppa!!! 8D <3 <3
 
Jag vet inte varför men nu på senaste tid har jag varit på bästa humöret, allt är så underbart och allt går framåt!
Tror att det kan bero på att jag kollat mycket på My Little Pony: Frienship Is Magic nu igen och varje avnitt fyller mig med positiv energi, det är verkligen en helt underbar serie som lär ut så mycket till barn och även vuxna. Mycket av de dem lär ut är det jag vill lära barn när jag blir förskollärare. <3
 
Dokumentären om Bronies har kommit ut nu också vilket också har bidragit till mitt goda humör, jag köpte och kollade på den och mitt hjärta fylldes med kärlek <3
Här är en liten del från dokumentären och ni kan köpa den för bara 89kr på bronydoc.com
 
SO AWESOME!!!
 
 
 
Men ja, vad mer har jag att skriva? Jag fick CSN idag och har bäställt lite saker på nätet till mig själv som jag velat ha ett tag nu. Om jag får säga det själv så förtjänar jag det, hihi.
 
En awesome rosa peruk (till en framtida cosplay ;D)!
 
Sen 2 klänningar från LisLiza
 
 
Sen har jag även köpt mig 4 par nya cirkellinser från PinkyParadise <3
 
 
Det var någ allt för nu, hoppas ni har en fortsatt trevlig dag!

And don't forget to SMILE!!! C:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0