SPX - Stockholm

Hej alla sötisar där ute!

Jag hade så himla roligt i Stockholm igår, fick träffa så mycket folk man inte sätt sen förra årets Serie Festival (Ni kan läsa om den här Serie Festivalen 2012).
 
Jag, min kompis och hennes pojkvän åkte iväg mot Stockholm kl 8.01 och var framme 10.20.

 
Hade ganska tråkigt på tåget så tog massa ego-bilder under resan :P

 
 
 
När vi väll var framme i Stockholm så la mi märke till att vi var tidiga då det inte öppnade förrän 11 så vi gick iväg och tog en liten fika.
 
 
Marie och hennes pojkvän är för söta, de har varit tillsammans i snart ett år och kan fortfarande knappt hålla händerna från varandra.
 
 
 
Sen var det bara att vänta tills dörrarna öpnnades.
 
 
 
När vi väll var där inne gick vi ett varv och kollade alla bord, dock var det ingen där som jag kände än så vi bestämde oss för att gå till Gamla Stan en sväng och komma tillbaka senare.
 
Det första vi gick till var självklart SF Bokhandeln!
 
 
So much MANGA!!! ~
 
 
Men just den mangan jag ville ha hade dem inte kvar, nån annan han före mig och tog bok 2 ;__;
Så för första gången i mitt liv lämnade jag SF tom hänt :C

 
Sen var det dags för mig att dra mig tillbaka till SPX då jag fick ett medelande av mina gamla klasskompisar att de var där nu!
 
 
 
 
Framme på Serie Festivalen igen så träffade jag många gamla klasskompisar och hade det as roligt!
Gud vad jag saknar dem så mycket, varför måste folk flytta iväg från mig?! D:
 
 
 
 
<3 <3 <3 <3
 
Sen var jag tyvärr tvungna att lämna dem då jag hade en bokat träff men någon senare under dagen.
Men allt som allt hade jag det as kul, hoppas på att träffa alla snart igen!
 
Som tur är ska jag på japan-loppisen på Fredag också så jag kommer tillbaka till Stockholm och kanske träffar mer folk där? Man vet aldrig >w<
 
Just det, på tåget mot Linköping sen så såg jag den vackraste solnedgången i mitt liv!
Det såg ut som att himlen brann!! *0*
Tyvärr ville inte min dumma kamera samarbeta så det ser inte lika fint ut på fotot :C
 
 
 
Väll hemma i lägenheten så la jag mig direkt på sängen och somnade.
 
Jag måste säga att jag verkligen behövde den här resan med tanke på allt som är på gång i livet och jag tackar Marie och hennes pojkvän som var vänliga nog att följa med mig <3
 
Ja det var allt jag hade att berätta om min dag igår, hoppas alla ni hade en härlig dag också och att ni fortsätter ha det idag med ~~ <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0