Chiles Nationaldag



Hej allihoppa, idag är det Chiles nationaldag (eller igenkligen så är det imorgon men festandet är idag)!
Just nu är jag hos ett par släcktingar med min  familj och det är mycket släckt och vänner här som har det trevligt med varandra och firar nationaldag tillsammans, väldigt mysigt.^^

Jag saknar Chile varje dag och önskar att vi kunde åka dit snart, har inte varigt där på ca 5 år.


 

Men det är tur att man har mycket släckt och vänner här som gör att vi får lite av Chile här i Sverige <3











Min syster och sin pojkvän



Mamma <3


Hoppas ni har en bra dag ni också.^^

Lisa
2011-09-20 @ 08:37:20
URL: http://livetsomlisa.webblogg.se/

Vilka fina bilder och fin blogg oxå! Allt bra? :)

Helena
2011-09-20 @ 17:46:06
URL: http://www.hellokittyshop.se/

Hello Kitty Kigurumi Pre-order!



Då det är många som har önskat att vi tar in dessa söta plagg kan ni nu förbeställa Hello Kitty Kigurumi i webshoppen. Kigurumi är en japansk mysdräkt och cosplay och kommer ifrån Sazac. Kigurumin är en A/W (autumn/winter) version i Polar fleece och är hur gosig som helst. One Size, passar alla mellan 155-175 cm. Kigurumi tvättas separat i maskin max 40°, ingen torktumling.



Deadline för sista beställningsdag är fredagen den 23 september. Därefter beställer vi alla Kigurumi och leverans till dig sker efter ca 1-1,5 vecka.



http://www.hellokittyshop.se/



Hälsningar

Helena Nilsson

Hello Kitty Shop




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0