Klär Mig Hur Jag Vill När Jag Vill

Jag har ingen egen stil på kläder, jag anser att livet är för kort för att bara klä sig i en viss klädstil, mitt motto är Jag klär mig hur jag vill när jag vill!
Här är några foton på mig i olika klädstilar jag brukar ha, detta är kläder jag har på helt vanliga vardagar.

Fotograf: Sofie Carlsson


Vet inte vad jag ska kalla denna stil, men typ den gör så jag ser yngre ut and I love it!








Min mer Eleganta stil. Detta är min favorit stil!








Lolita, som japan nörd måste man ha en japansk stil också ;D










En till lolita! 8D






Vet inte vad jag ska kalla denna stil heller, men lite tuffare kanske?








Det var MÅNGA bilder!
Men nu är det slut!

Så jag vill inte höra nåt mer om att jag är en Foki kopia! D<
Wilma
2011-04-09 @ 10:57:57
URL: http://bimmas.blogg.se/

Sv: Tack :)



Jag tycker du inte är en

foki kopia :)

Mathilda (^__-) *wink!* - Japan och vardag ♥
2011-04-26 @ 18:36:18
URL: http://mathildaaslund.blogspot.com

Guud! Super fina kläder! (^3^)



sv: :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0