Säljer Charms och Örhängen!!

Japp som titeln säger så tar jag nu emot Charms och örhänges beställningar!
(Kom ihåg att charmsen är handgjorda så var lite försiktiga med dom, utsickande saker kan gå av!)
SÄLJER BARA INOM SVERGIE!!

PRISER:
  • 1 Charm (priset höjs ju mer detaljerad den är) - 70 kr
  • 1 par Örhängen (pris höjs ju mer detaljerad den är, örhängen har inga armar och ben men om ni vill så kan dom ha det) - 80kr
  • MOBILSNÖRE MEDFÖLJER EJ!!
(När ni skickar referensbilder på karaktären säger jag exakt pris!)

FRAKT:
  • Frakten går på 14 kr, jag skickar i vanligt kuvär med frimärken, jag lindrar Charmsen i bubbelplast.
BETALNING:
  • Till mitt DanskeBank konto
  • Till min Paypal
  • Eller kontant i brev (ej rekomenderat)
INFORMATION NI MÅSTE GE MIG NÄR NI BESTÄLLER:
  • Vad ni vill ha för Charm/Örhängen (Vilken karaktär, från vilken serie i vilka kläder, m.m)
  • Din Adress och fullständiga namn
  • Hur ni ska betala
  • Referens bilder på karaktären (Minst en helbild).
  • (Är det en riktig person vill jag ha foto på personen och en skiss på hur du mer eller mindre vill att charmsen/örhängena ska se ut)
Ni skickar all information till min mail:
[email protected]
(Döp mailet till "Charms Beställning")
Du kan självklart skicka frågor till min mail om det är något ni undrar och då döper du brevet till "Charm Fråga".
  • Jag ansvarar EJ för postens slarv!
Ni betalar när jag är klar med Charmsen, Jag skickar foto till er mail så ni ser hur Charmsen eller örhängerna blev och sen betalar ni.
När jag ser att pengarna är på mitt konto så skickar jag charmsen.

Här nere visar jag några charms och örhängen som jag gjort till folk som exempel:
(Charmsen är ca 2,5 cm långa och örhängen ca 1,5 cm långa)

Sara och Tommie i min klass ville ha sig själva som mobil Charms, jag bad dom göra en snabb design hur de ville att deras Charms skulle se ut och här är resultaten.




Som ni ser så är resultatet lite annorlunda från deras design och det händer, jag anpassar så att det blir i "min stil"


Tone är en annan kund till mig, hon ville ha sin Karaktär MoMo som en Charm.




Hon ville också ha Örhängen av sina Kanin Gosedjur som hon själv gjort.




Fler beställningar av folk!












Är det nåt ni undraröver är det bara att fråga!!!

NYTT!!!!!!!!!!!

Fruktörhängen, de är ej handgjora utan de är från början fido stavar jag skär och gör om till örhängen.


Bara 25 kr paret + 14 kr frakt!!!

Linnéa
2011-01-19 @ 00:39:26
URL: http://linneaenmalm.bloggplatsen.se

Jag skulle kunna tänka mig ett par örhängen!

Men kanske inte just någon ''manga'' figur eller såå :)

Mörligtvis en döskalle eller kors eller orm eller så :) Tror du att du skulle kunna fixa de? :))

Catalina
2011-01-23 @ 11:12:14
URL: http://kamiflor.blogg.se/

Jag kan självklart göra annat än manga figurer, det ända jag behöver är en snabb skiss på hur du mer eller mindre vill att dom ska se ut.

Det är bara att maila!^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0