MIN SERIE ÄR KLAR!!!

Hej bloggen, jag ber om ursäkt för att jag varit borta så länge men jag har haft fullt upp med min serietidning och den är efter massa stress och slit äntligen KLAR!!!
Ni anar inte hur glad jag är! Jag har skickat min serie till tryckeriet och kommer förmodligen få mitt prov X idag eller imorgon sen nästa vecka kommer jag få alla mina X av min serie.
Jag har tryckt upp 35 exemplar av min serie så ni som vill beställa får säga till fort innan de tar slut!
Om jag ser att intresset är stort kommer jag trycka fler.
Min serie kommer kosta mellan 40 och 50 kr/st.
Det är en barn serietidning från åldrarna 7 och uppåt, men förhoppnings vis tycker äldre att den är mysig att läsa också.^^
Jag har lagt ner mycket tid på denna serie, jag är inte helt 100% nöjd med den, finns många saker jag vet att jag kunnat göra bättre men jag är ändå nöjd.
Här kommer en smygtitt!!!
Den nya Framsidan
Baksida
Sida 01
Sida 02
Sida 03
Sida 04
Sida 05
character and art © Catalina Carrizo
Do not edit, repost on other sites or use without permission.
Emelie
2011-04-26 @ 14:54:31
URL: http://emellay.blogg.se/

Omg har du ritat? =O

Emelie
2011-04-29 @ 15:40:57
URL: http://emellay.blogg.se/

Sv: tack så mycket! =D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0