Beetlejuce och Jul

Idag i skolan har vi jobbat med perspektiv.

Jag hatar perspektiv men ska man teckna serier måste man kunna, men medan läraren pratade så satt jag o kladdade Beetlejuice XD



För er som inte vet är Beetlejuice en Tim Burton skapelse.
Filmen kom ut 1988 och är min absoluta favorit film genom tiderna.


Den blev också en tecknad serie (1989) vid samma namn som filmen.
Den är min favorit tecknade serie ever.


Jag parar ihop BJ och Lydia väldigt mycket för jag tycker dom är helt underbara tillsammans.


Nog pratat om Beetlejuice!
Idag har jag juldekorerat min lilla lägenhet, jag dekorerar alltid innan första advent.

Mitt kök.

Och mitt Vardagsrum/Sovrum/Arbetsrum.



Nu ska jag gå o laga mat, jag är så hungrig!


Marie
2010-11-23 @ 20:36:06

Fint arbete med Bj och lydia! Fint med julpynt, jag kommer pynta senare, tycker inte om att pynta för tidigt.

Kami
2010-11-24 @ 09:11:31
URL: http://kamiflor.blogg.se/

Tack :D

Jo jag vet att det är lite tidigt för dom flesta.

De flesta brukar pynta på första advent, men min familj har altid dekorerat innan första advent.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0