Imorgon är det JUL!!!

TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
Imorgon är det Julafton och det kommer va så awesome, jag bara älskar julen!!

Idag kom mina kompisar (Tvillingarna Sofie och Marie och min kompis Josse) hem till mig en stund och vi gav varandra julklappar, det var väldigt mys.

Här är vad jag fick:
Marie och Josse köpte mig julklappar tillsammans för jag hade sagt att deras presenter var väldigt dyra, men jag sa åt dom att de inte behövde köpa mig något dyrt bara för det, men dom köpte mig massa saker ihop.
Först fick jag en burk mini Oreos (jag älskar Oreos och jag viste inte att det fanns mini så jag blev jätte glad).


Sen fick jag en skål som matchar mitt te-set.





Sen fick jag en gullig pepparkaksform.


Sedan av Marie fick jag en jätte fin Askungen bok.
Väldigt härlig stil, Marie ville nästan behålla den för att hon tyckte den var så fin.


Av Sofie fick jag bad saker, jätte fina!!




Tack så jätte mycket för julklapparna Marie, Sofie och Josse!!!!
Jag blev jätte glad!
Och till er alla ha en riktigt god jul imorgon!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0